Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем със selespeed при 147 2.0TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем със selespeed при 147 2.0TS

    проблема е такъв,че от самия лост си превключва нормално но от волана не иска
    има ли някаква тънкост и настройка или трябва да действа при потегляне на автомобила
    и ситито каква му е ролята
    колеги ако някой ми разясни тези неща ще му бъда много благодарен
    а и друго нещо което незнам дали е така
    селеспийда не е пълен автоматик защото аз си мислех ,че си е типптроник но има и директна предавка но то нямало

  • #2
    Селеспеейда е роботизирана механична скоростна кутия....тип Формула 1.

    Сити-Градския режим е Автоматичния...той е нещо като автоматична трансмисия, но е самоубочаващ се софтуер...тоест се наглася според стила ти на каране.

    Другия режим е речния къде ти определящ на коя предавка да си.

    Когато колата е на сити режим пак можеш да превключиш дадена предавка по твое желание, например при изпреварване.


    ДРУГО много важно нещо е да се гледа хидравличното масло на СелеСпиида тоест на скорстната кутия...както и да се проверят някой от уплатненията и т.н.

    Не е лошо да отидеш до ВантоТрейд да ти направят една профилактика на колата. Като искаш да погледнат скоростната кутия, маслото в нея, да погледнат дали е добре програмирана в зависимост от степента на износване на съединителя и т.н.

    Както и да проверят защо не работят бутончетата от волана.
    sigpic
    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

    Comment


    • #3
      Колега, когато запалиш колата и е на неутрална скорост, няма начин да включиш на 1ва от волана. Трябва задължително първо от лоста да включиш 1ва и в последствие вече може да се оперира със скоростите на волана.

      Също така, когато колата е на режим "сити", не е задължително да боравиш с бутоните или лоста при изпреварване. Достатъчно е да сриташ педала на газта и колата сама си сваля една или две предавки надолу.

      П.С. Пиша нещата които знам от личен опит и не съм 100% сигурен, че твойта скоростна кутия (и робота) се държат по същия начин. Не забравяй, че нито модела ми е същия, нито годината на производство
      Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
      Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
      Alfa Romeo 90 2.0 '87
      sigpic

      Comment

      Working...
      X